haiku

aceeași ramă –
an de an tot mai mică
imaginea mamei

La mulți ani, mamă!

sursa

sursa

6 comentarii (+add yours?)

  1. psi
    Mar 09, 2016 @ 11:39:47

    dincolo de haiku (superb și se vede antrenamentul, exercițiul și te felicit) mă chinuie gândul: e cumva un flacon de miraj în poză? chiar acele (palide și stinghere și unice) semne de cochetărie de demult?

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Mar 11, 2016 @ 14:42:49

    Iartă-mă că nu am răspuns până acum dar azi am ieșit din spital. Mulțumesc pentru apreciere, încep să înțeleg tot mai bine ce este un haiku.
    Da, acest flacon de parfum de violete era cadoul de ziua mamei. De ani de zile caut un parfum care să-mi amintească de el.

    Răspunde

  3. psi
    Mar 14, 2016 @ 17:01:51

    ooof, sănătate multă, multă, multă.
    cât despre parfum de violete, să știi că după un secol se pare că a revenit moda violetelor, eu mi-am luat un armani cu violete (dar e genul mai suav, așa ca de primăvară frivolă sau ani mai tineri). sunt multe reedituri de mari parfumuri cu violete acum.🙂

    Răspunde

  4. roxdumitrache
    Mar 14, 2016 @ 18:04:03

    Și eu caut un parfum de violete care să semene cu cel de odinioară. Atunci eram prea tânără să îl port, acum nu se mai găsește. Anul trecut am găsit și eu unul dar nu mi-a furat inima. Mai caut.

    Răspunde

  5. psi
    Mar 14, 2016 @ 18:33:44

    allien are o variantă cu violete, caron au un violette precious, molinard au un soliflor violete, annick goutal are și ea unul și mai este violletes de toulouse dal casei parfums berdoues.
    cel cu violete orientale al reginei maria știu că era făcut de houbigant.🙂

    Răspunde

  6. roxdumitrache
    Mar 14, 2016 @ 19:02:52

    Câte parfumuri de violete ști tu și eu întrebam la magazin și se uitau lung…Găsesc eu până la urmă unul care să-mi amintească de cel de altădată.

    Răspunde

Lasă un răspuns

