Kat-itudine – Dincolo de tăcere

Uneori nu este bine să știi prea multe. Poate părea mișto să ai răspuns la orice intrebare dar, ce te faci cand vrând să te ții de vrăjeală cu niscai prieteni, vezi că incep a se oftica. Par dintr-o dată puși pe crăpelniță de parcă, postiseră luna toată! La pârnaie să fi fost și tot nu erau așa fomiști. Niște găinari!
Dar Babacul mi-a spus mereu să fiu cumite. Nu este frumos să te dai baștan dacă a nu te țin curelele! Dar parcă te citește cineva dupa meclă! Poate doar vreun gabor rătăcit și atunci, doar dacă îți zboară gândul la vreo încercare de a şuti visele altui rătăcit. Drept care, iute-iute, strângi pumnul și oprești fuga lor strivind cuvintele de buzele prea dornice de hlizeală. Așa le trebuie! Tăcerea este legea lor. Dincolo de tăcere rămâne doar teama.

Texte cu douăsprezece cuvinte.

9 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Cum e să fii proaspăt divorțată | BLOG D'AGATHA
  2. Sonia
    Iun 29, 2015 @ 19:36:51

    În doar 10 rânuri ai reuşit să pui 12 cuvinte grele. Şi totul să sune atât de natural!

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Iun 29, 2015 @ 22:10:37

      Dacă ai știi cât am mormăit singură în barbă până să le scriu! Cum a fugit primul cuvânt, pe restul nu le-am mai putut opri! Astea erau cuvinte să le stăpânești?

      Răspunde

  3. dagatha
    Iun 29, 2015 @ 19:45:55

    Haha! Concentrate și de efect!🙂
    Mi-a fost dor să mă joc!🙂

    Răspunde

  4. Cristian
    Iun 29, 2015 @ 20:00:17

    Mi-ai redeschis și mie pofta unei trânte cu o duzină de cuvinte. A trecut ceva vreme de când n-am mai prestat. Poate data viitoare.

    Răspunde

  5. La capatul curcubeului
    Iun 30, 2015 @ 07:00:30

    Să lăsăm deci cuvintele să curgă, fără a le strivi pe buze, chiar şi cu un zâmbet. Frumoasă duzină!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

