Reteta perfecta de covrigi

Cred că merită încercată rețeta de covrigi, dacă nu pentru un rezultat garantat, măcar pentru distracția sigură oferită de citirea postării. Covrigii sper să-mi iasă până la urmă dar am o rugăminte: nu ai și o rețetă de ”colindețe” că pe cea de la soacră-mea am pierdut-o?

Reality check

In seara asta am avut chef de „ceva bun”. Am vrut sa ma indrept de indata catre primul magazin deschis, si sa-mi cumpar ceva plin de grasimi hidrogenate, de E-uri despre care nu stiu mai nimic, si eventual cu termen de garantie pe undeva prin 2014. Sau puteam sa fac eu ceva acasa, desi cultura populara promoveaza falsa realitate ca barbatii nu pot utiliza aragazul sau cuptorul.

Asa ca am intrat repede pe internet, si am gasit tot felul de retete de covrigi, desigur cu mii de denumiri: ba ca-s francezi, ba polonezi, ba sarbesti, ba mai stiu eu ce. Ideea e ca am gasit ce vroiam: covrigi simpli cu sare, covrigi dintr-aia de care mancam cu o frecventa nemaipomenita in timpul facultatii, Pentru cei ce au ramas acasa in Iasi, vroiam covrigi dintr-aia de care numai in Podu Ros gasesti. Probabil ca gasesc si aici in Timisoara, dar e irelevant acum.

Am sa va spun si eu in…

Vezi articol original 809 cuvinte mai mult

1 comentariu (+add yours?)

  1. Andra Alexa T
    Dec 30, 2014 @ 21:13:11

    Am facut si eu ieri aluat de paine, dar nu m-am gandit sa-l folosesc la covrigi, caci pana la urma am facut lipii si o parte am pus pentru pizza….🙂😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

