De la psi cuvânt….În

Postarea de astãzi este inspiratã de psi, de versurile sale ce mi-au plãcut atât de mult încât am simţit nevoia sã mã caut dincolo de cuvinte.

În viaţa mea
În gândul meu
În zâmbetul meu
În inima mea
Am adunat universul.
Când gândul meu,
Când zâmbetul meu,
Când viaţa mea
Vor sfârsi,
Voi risipi universul
Şi mã voi naşte din nou.

3 comentarii (+add yours?)

  1. psi
    Oct 25, 2014 @ 08:06:40

    frumoasă întorsătura ta. şi pentru că mi-ai dat ocazia să îmi reamintesc ce-am scris cândva… zâmbesc.de ce oare uit eu ce scriu?🙂

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Oct 25, 2014 @ 19:50:47

    Oare, uiți? Eu cred că orice am scris, rămâne undeva, în memoria noastră, bine ancorat. Sunt însă momente când, independent de voința noastră scrierile noastre ne caută și își cer dreptul la rememorare..

    Răspunde

  3. psi
    Oct 29, 2014 @ 14:25:14

    uit sigur, roxana. de-aceea mă uit mirată la ce-am scris atunci când dau iama printre caiete. ţin însă minte, perfect, starea. pe aceea o ştiu, pff… de mă mir şi eu!

    Răspunde

Lasă un răspuns

