Duzina de cuvinte – Un rămășag

Cu grație călătoresc prin gânduri,
Pe drumuri ce-s abia știute
Între iubiri ce s-au sfârșit
Și vorbe despre începuturi.

Un rămășag făcut-am astăzi
Și arbitru Cerul îmi va fi,
De-ar fi să-l pierd deși, n-aș crede
Sunt gata pentru al cinsti.

Inițiază jocul sumbru!
Trădării lasă drumul liber!
E omenesc să-ți uiți cuvântul
Doar vorbă-i fără de putere!

Promit să uit, fără de lacrimi
Un timp în care te iubeam,
Și-un singur gând vuia prin ființa-mi
Să fi al meu, să fiu a ta!

Plătesc arvuna în cuvinte,
Zidite-n umbrele din noi.
Plătesc căci vreau să vezi, iubite
Că astăzi nu-mi mai este greu.

Mai vesele sau mai amare,
Arcadă peste trupuri goale,
Cuvintele vor alunga
Latenta lene ce ne doare.

Rămâi să vezi, eu plata-ți fac
Și lacrimi eu șirag voi duce
Ofrandă zeului pribeag,
Amor ce trist, iubirea-ți plânge.

Și jocul astăzi se încinge:  cuvintele să le petreceți la Eddie, deci poftiți, vă rog !

3 comentarii (+add yours?)

  1. Adriana
    Sep 19, 2014 @ 20:45:37

    …eu n-am curaj sa scriu despre dragoste şi amor, astfel. Te felicit din suflet.

    Răspunde

  2. Carmen Pricop
    Sep 19, 2014 @ 21:13:39

    Se sting iubirile-ntomnate,
    mai fumegă prin amintire,
    apoi plecăm spre zări, departe,
    şi căutăm altă iubire.

    Răspunde

  3. Adrian
    Sep 22, 2014 @ 11:03:39

    Amorul prins in omenescul ramasag,
    Si tradator printre cuvinte oarbe,
    Isi lasa lacrimi pe sub masti sa-i curga,
    Si de pe a noastre buze el amarul-l soarbe!

    Răspunde

Lasă un răspuns

