Social Media For Parents

Cu ceva timp în urmã am scris un articol în care vorbeam despre viziunea mea asupra rolului pãrinţilor în dezvoltarea copiilor. Vorbeam atunci despre eforturile pe care noi ca pãrinţi, trebuie sã le facem permanent dacã dorim sã rãmânem prezenţi în viaţa copiilor noştri pe tot parcursul dezvoltãrii lor. Timpurile moderne ne provoacã nu de puţine ori sã ne depãşim propriile limite, sã învãţãm permanent pentru a tine pasul cu ei, sã ne adaptãm schimbãri lor apãrute în sistemul de comunicare inter-personalã. Şi dacã acest lucru presupune sã ne facem cont de facebook sau sã navigãm pe net în cãutarea rãspunsurilor la acele întrebãri ale copiilor care ne  pun în dificultate, de ce sã nu o facem?
Dar dacã copilul tãu te îndeamnã sã scrii, sã-ţi faci un blog, ce rãspunzi? Cã nu ai timp? Cã nu ştii care ar fi subiectele despre care ai putea vorbi? Cã nu ar interesa pe nimeni ce ai tu de spus tu? Cam asta am rãspuns eu. Apoi m-am gândit mai bine şi mi-am spus cã am câteva idei despre viaţã, despre copii, despre temeri sau cum pot sã ajut.
Cred cã viaţa îţi oferã posibilitatea sã cunoşti oameni şi fapte. Cred cã aceste întâlniri pot sã schimbe vieţi şi de aceea este important sã fii mereu deschis spre dialog.
Acesta este motivul pentru care atunci când fiica mea mi-a atras atenţia asupra evenimentului din data de 8 iule 2014 privind conferinţa organizatã de Social Media For Parents, dedicatã pãrinţilor activi din mediul online, am fost imediat interesatã.
Deci, iatã-mã  în aşteptarea întâlnirii cu pãrinţii care nu se tem de comunicarea în mediul online şi care vor ca mediul online sã fie un sprijin sigur în dezvoltarea tinerilor, pentru cã asa cum am mai spus, consider cã prezenta unui pãrinte in viaţa copilului sãu nu se rezumã la mâncare, imbrãcãminte, scoalã. Pãrintele şi copilul cresc impreunã, descoperã lumea împreunã, stabilesc raporturi cu cei din jur în baza cãrora ulterior, vor înţelege lumea şi mersul ei. Pãrintele trebuie sã rãmânã pãrinte, copilul sã ramânã copil dar, el trebuie înţeles doar în raport cu universul în care evolueazã. Dacã nu faci eforturi sã-i cunosti prietenii, colegii, profesorii, cãrtţle care îi plac, jocurile, nu vei putea ţine pasul cu transformarile societãţii şi nu vei putea niciodatã sã-l sfãtuiesti corect. Mereu vei fi în urma lui cu un pas, apoi cu o sutã de pasi şi panã la final, vei ramane atât de departe cã nu vei mai gãsi niciodatã drumul spre el.

Lasă un răspuns

