O leapşã – cel mai drag articol al meu

O leapşã primitã de la psi m-a fãcut sã-mi revãd articolele şi sã încerc sã-l aleg pe cel mai drag sufletului meu din cele scrise pânã acum. Nu a fost uşor cãci, deşi nu am atât de multe postãri, într-un fel sau altul în toate am pus o fãrâmã din suflet.
Totuşi cred cã Vârstele Peleşului vorbeşte cel mai bine despre începuturile cãlãtoriei mele prin viaţã, prin ţarã, printre oameni.

Dau şi eu leapşa primitã de la psi, mai departe cãtre: Gabriela, dor de femeie, gând cãlãtor, mala, aşa cum spunea şi psi, într-o ordine absolut întâmplãtoare.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Alexa T
    Iun 05, 2014 @ 10:10:58

    Sa vad… cred ca stiu!

    Răspunde

Lasă un răspuns

