Ziua Fericirii – 20 Martie

Prima zi calendaristicã de primãvarã a trecut de demult. Nici mãcar nu îmi amintesc cum a fost. Prea multe zile friguroase s-au scurs de atunci. Prea multe ploi au curs, prea mult vânt a purtat aripi prea obosite sã mai zboare.
Am uitat şi prima noapte cu lunã plinã a acestei primãveri. A fost prea rece pentru a rãmâne cu privirea lipitã ce cerul nopţii. Astrul a rãsãrit, a strãlucit şi a plecat obosit în zori.
Credeam cã am obosit şi eu aşteptând o zi însoritã, o zi caldã, mirosind a primãvarã dar iatã cã astãzi, Ziua Fericirii mi-a adus-o în dar. Şi ca sã fie completã aceastã zi, am petrecut-o afarã, scãldatã de lumina Soarelui, îmbãtatã de parfumul zambilelor şi de aburul cald ce se ridica din pãmâtul jilav. O zi perfectã! Sunt sigurã cã vor veni din ce în ce mai multe zile calde dar niciuna nu va fi mai frumoasã decât cea de astãzi. De ce? Pentru cã am petrecut-o muncind, în aer curat, alãturi de o bunã prietenã. Uneori fericirea vine în porţii mici dar preţioase. Meritã sã o pãstrãm în memorie spre neuitare.
Nu sunt eu zambila, dar priviti ce frumoasa sunt!

Nu sunt eu zambila, dar priviti ce frumoasa sunt!

Lasă un răspuns

