Primãvara

Am plecat sã caut primãvara.
Am strigat-o prin pãdurea pãrãsitã,
Pe cãrãri ce duc niciunde astãzi,
Printre pomi cu braţe desfrunzite
Agãţând cu pânze de pãianjen
Razele de soare risipite.
 100_3701
Am gãsit-o legãnându-se în cupa
Florilor ce frigul îndurarã,
Culegându-şi lacrimile albe
Dintre frunze amorţite dintr-o iarnã
Ce pãrea cã nu mai vrea sã plece.
 100_3697
Am cules cu mâna tremurândã
Cupa albã şi-am ţinut-o strâns
S-o ştiu aproape. Lângã inimã a pus-o
Sã mã simtã şi cu inima-mi odatã
Sã palpite primãvarã albã nesfârşitã!
100_3704
Lasă un răspuns

