Poveşti cu Maya

Poate nu ştiţi dar la noi
A-nceput sã ningã.
Fulgii zbor purtaţi de vânt
Şi se-aştern în pripã.
Ce  mai vorbã, a venit
Dupã multã trudã
Cu zãpadã şi cu vânt
Iarna cea voinicã!
Dintr-o datã, iarnã-i iar
Dar nici cã îmi pasã,
Eu în casã astãzi stau
În haina-mi tricotatã.
E roz, pufoasã şi e chic
Aşa cum se cuvine
La o pisicã,  nu pisic,
Uitaţi-vã la mine!
Sunt alba, zveltã şi pozez
Cum ştiu cã îmi stã bine
La primãvarã am sã-mi iau
Şi vestã cu buline!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Vienela
    Ian 24, 2014 @ 22:16:35

    E frumoasa si cocheta… Dar nu ii este cald imbracata asa gros in casa? 🙂

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Ian 24, 2014 @ 22:40:07

    Nu ii este foarte cald, caci nu vrea sa stea in camera cu noi si pe holul casei este mai rece. nu este foarte groasa hainuta ei dar, daca ii place sa stea pe covoras m-am gandit sa o „imbrac”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

