Decembrie

Sãrbãtori, cântãri, lumini
Toate sunt doar trecãtori
Între ieri şi ce va fi,
Între anul ce-a trecut
Şi acel ce va veni.
 
Aşteptãri, speranţe, vise
Toate stau sã plece-n zbor
Cãutând rãspuns la gânduri
Ce m-au prins în jocul lor
Anul tot, trecut de-acuma.
 
Ce a fost, a fost, trecut-a
Ce va fi, om mai vedea!
Şi de-ar fi sã ştiu de toate
Câte mã vor încerca
Aş gândi cã-i nãscocire.
 
Eu las timpul sã petreacã
Intâmplãri câte vor fi!
Sã se scurgã-ncet agale
Între zori şi asfinţit, cãci va fi
Un an zãnatic, anul care va veni.
 
2 comentarii (+add yours?)

  1. Dan
    Ian 21, 2014 @ 13:01:03

    Am crezut că m-am întors în timp … 😆

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Ian 21, 2014 @ 18:39:53

      Am uitat-o pur şi simplu în ciorne si mi s-a fãcut milã de biata poezie. Zilele trecute o fetiţã din vecini şi-a întrebat mama dacã vine toamna sau primavara nevãzând zãpadã pe nicãieri şi atunci mi-am spus şi eu cã nu ar fi mare lucru dacã aş aştepta încã odatã sãrbãtorile. Anul nou cu repetiţie.

      Răspunde

Lasă un răspuns

