La sfârşit de an

 
Niciodatã nu-mi rãmân destule zile dintr-un an sã pot termina tot ce am început.
Niciodatã nu sunt destule nopţi ca sã visez toate visele ce nu-mi dau pace.
Niciodatã nu sunt destule sãrbãtori ca sã-mi chiui bucuria pãnâ la cerul înalt şi de acolo sã cadã ca o ploaie peste toţi cei care sunt strânşi în inima mea.
Niciodatã nu sunt destule clipe în care sã-i plâng pe cei care nu mai sunt lângã mine.
Niciodatã, niciun an nu mi-a rãgazul de înţelege ce am greşit şi nici nu m-a îngãduit pânã când sã aflu toate rãspunsurile la întrebãrile mele.
Mereu cer timpului sã se opreascã şi timpul rãmâne surd şi aleargã înainte fãrã milã.
Mereu îmi promit cã nu voi mai risipi nicio clipã, nicio zi, nicio noapte.
Mereu sper cã în anul care începe voi gãsi rãspuns la întrebãrile mele.
Mereu promit cã nu voi mai visa decât visele ce pot sã se realizeze.
Mereu repet aceleaşi vorbe, mereu mã joc cu promisiunile, mereu adun speranţele ca pe florile din ierbar, uitând cã deşi rãmân frumoase, ele sunt doar umbre. Mereu le uit pe raftul amintirilor deşi pãreau cã vor trãi veşnic.
Şi totuşi niciodatã nu uit sã mã bucur cã orice sfârşit este un nou început.
Şi totuşi mereu mã bucur cã vine Anul Nou.
Şi totuşi niciodatã nu voi lãsa tristeţea unui sfârşit sã-mi umbreascã bucuria unui început.
Şi totuşi oricâte vise au rãmas neîmplinite, oricând vor fi mult mai multe cele care se vor împlini.
Şi totuşi oricâte vorbe au rãmas nespuse mai este loc şi timp pentru multe, multe alte vorbe. Din suflet spuse tuturor celor care clipã de clipã, zi dupã zi, clãdesc în inima lor un an frumos şi-l dãruiesc tuturor!
La mulţi ani dragi condeieri, oriunde v-aţi afla!

 
6 comentarii (+add yours?)

  1. Gabriela
    Dec 30, 2013 @ 16:08:57

    La multi ani, Roxana! Sa ai un an nou, fericit si mai incapator decat cel care s-a incheiat!

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Dec 30, 2013 @ 16:19:30

    Multumesc! Toate cele bune iti doresc! Sanatate si impliniri tuturor celor dragi tie!

    Răspunde

  3. Sonia
    Dec 30, 2013 @ 16:46:19

    La mulți ani Roxana! Ție și tuturor celor dragi, ai tăi.

    Răspunde

  4. maya
    Dec 30, 2013 @ 17:40:45

    La multi ani, Roxana! Să-ți fie bine acum si totdeauna. Ești darul meu lăsat de anul ce trece, vei fi bucuria mea din anul ce vine, întrucât am de gând să te însoțesc cu vorbe în călătoriile tale sau sa stau tăcută alături de tine la margine de vis.

    Răspunde

  5. roxdumitrache
    Dec 30, 2013 @ 17:57:17

    Multumesc Maya pentru cuvintele tale ce ma fac sa ma simt speciala ori de cate ori poposesti pe paginile blogului meu! Sa fi fericita mereu! Un An Nou plin de impliniri!

    Răspunde

  6. pitici, dar voinici
    Dec 31, 2013 @ 13:51:31

    La multi ani!
    Cuvintele nerostite uneori duc la fapte nedorite cu urmari triste…dar mai bine sa intampini Anul Nou cu sperante si planuri noi care sa iti readuca zambetul pe buze si linistea in suflet!
    la multi ani!

    Răspunde

Lasă un răspuns

