Dragã Moş Nicolae…..

Ştiu cã am trecut demult de vârstã copilãriei dar nu ar fi posibil sã treci şi pe la mine? Am fost destul de cuminte, am fost silitoare la serviciu, am îndeplinit şi chiar mi-am depãşit sarcinile casnice de la domiciliu şi nici pisica nu are a se plânge de rele tratamente din partea mea.
Este drept cã nu am carnet de note dar am carnet de conducere care este încã în posesia mea. Nu este suficient? Înseamnã cã am fost un şofer responsabil aşa încât te rog frumos, dacã nu poţi sã faci drumurile mai largi mãcar fã sã plece mâine dimineaţã cât mai puţini cu maşinile astfel încât sã ajung la serviciu înainte de amiazã.
Partea cu pusul ghetelor la uşã cred cã putem sã o sãrim cãci sã fim serioşi, care ghete sã le pun? Cizmele înalte? Ca sã laşi prea puţine daruri pe motiv cã sunt strâmte şi nu au încâput? Sau poate ghetele scurte? Atunci chiar cã vei lãsa doar o ciocolatã! Poate nu ar fi rãu sã pun ambele încãlţãri aşa nu vei avea încotro şi vei fi foarte darnic.
Dar ce pot eu sã fac sã-l atrag pe Moş Nicolae la casa mea când sunt atâţia copii cuminţi care i-au scris aşa de frumos, trecând pe lista lor darurile şi-ar dori sã le capete. Şi când în scrisorile lor nu îşi uitã nici pãinţii atunci chiar cã trebuie sã treci întâi şi întâi pe la ei.
Rãzvan este unul dintre ei. Nãzdrãvan şi curios, veşnic având ceva de întrebat şi mereu gãsind cele mai nãstruşnice explicaţii pentru întâmplãrile din viaţa lui, mi-a oferit un nou motiv sã-l iubesc pe Moş Nicolae:candoarea copilãriei. Cei mai mulţi dintre noi o pierdem cu timpul dar copii fiind, cu toţii am trãit fiorul aşteptãrii darurilor pe care le-am cerut Moşului. Iar când printre darurile cerute Moşului sunt şi daruri pentru pãrinţi, atunci chiar trebuiesc îndeplinite. Şi mai ales vezi ce faci Moşule cu spiritul sãrbãtorilor, cãci se pare cã unii tãtici mai au nevoie de un supliment în prag de sãrbãtori. Dar de ce mã mai mirã o astfel de cerere când cel care o face este Rãzvan?
Deci, Dragã Moşule ştiu cã eşti ocupat cu cititul atâtor şi atâtor scrisori primite de la copii dar printre picãturi, nu ai putea sã te uiţi si pe lista cu dorintele mele? Poate ceva mai multã sãnãtate, poate ceva mai multã energie şi dacã s-ar putea nu poţi sã vii mai des cã aşã, doar o datã pe an, mai mult îţi ia drumul decât împãrţitul darurilor. Aşa vii şi tu de douã-trei ori pe an, ne cunoaştem mai bine, ai timp de cumpãrãturi şi dacã îmi schimb lista dorinţelor, afli la timp. Vezi ce faci cu partea de PR şi cu managementul timpului şi poate deschidem o filialã la Bucureşti ca sã dezvoltãm afacerea. Ce zici? Dacã eşti de acord trimite-mi un e-mail şi pânã atunci citeşte te rog scrisoarea lui Rãzvan, un copil care încã mai crede cu tot sufletul în tine.
 
Cu drag,
Calatorprintaramea
 
Mos Nicolae
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
P.S. Vezi ce a cerut Rãzvan: pixuri, penar şi o carte. Nu este aşa cã mai sunt speranţe?
2 comentarii (+add yours?)

  1. Mugur
    Dec 06, 2013 @ 06:20:02

    Scrisoarea lui Răzvan mi-a luat cuvintele și mi-a lăsat în loc o lacrimă în colțul ochilor!
    Bucurați-vă de el! Pare a fi ca o lumină în calea voastră!

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Dec 06, 2013 @ 22:14:47

    Multumesc pentru urare! Trebuie insa sa fac o precizare: Razvan este fiul unei prietene dar care imi este foarte drag. De mititel ne bucura cu surprinzatoarele sale initiative si desigur acest prilej nu putea trece neremarcat. Este un copil minunat si ma bucur sa fiu parte cat de mica, din viata lui. Apropo: primi pasi pe ghiata i-am facut impreuna. Pot deci sa ma bucur de bucuria lui, nu?

    Răspunde

Lasă un răspuns

