Din blogging-ul de altădată: leapșa despre cărți

 
Despre cãrţi şi pasiunea de citi am mai scris. Prima leapsã am primit-o de la Ioana. De data aceasta Bianca m-a provocat sã-mi rãscolesc amintirile şi iatã ce am gãsit:
 
1. Prima mea amintire cu mine citind
Când am începtut sã citesc altceva decât cãrţile de şcoalã? Mã tem cã nu îmi pot aminti cãci mã ştiu citind din totdeauna. Cu ocazia asta mama mi-a amintit (cãci recunosc cã uitasem), cã ştiam sã citesc când am mers la şcoalã. De aceea probabil spun mereu cã citesc din totdeauna.
2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o
Cred ca Amintiri din copilãrie de Ion Creangã .
3. O carte pe care fiecare copil ar trebui s-o citească
Jules Verne – Insula misterioasã. O carte de aventuri ce vorbeşte despre tãria de a înfrunta necunoscutul, despre curaj şi dãruire, despre puterea celor ce ştiu sã rãmânã uniţi la greu. O poveste cu aventuri cum orice copil viseazã sã trãiascã.
4. Locul meu preferat de citit
 În pat.
 5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii
 Biscuiţii.
 6. Numărul cărților de pe lista mea de lecturi viitoare
 Nedefinit. Am încã atâtea cãrţi cumpãrate şi cum lunar cumpãr alte cãrţi nu voi şti niciodatã exact câte îşi aşteaptã rândul.
 7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o
 Am primit din partea autoarei: Ana-Veronica Mircea – floarea de lolidal şi am cumpãrat: Daniela Zeca – Istoria romanţatã a unui safari, Demonii vântului şi Omar cel orb
8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel
Nu cred cã aş putea spune despre o anume carte cã mi-a schimbat destinul dar sunt multe cãrţi care m-au fãcut sã-mi pun întrebãri despre lumea din jur, despre viaţã. În multe cãrţi îmi regãsesc gândurile şi astfel uneori devin mai încrezãtoare în alegerile mele. Sentimentul cã nu eşti singur pe drum te face sã nu şovãi.
9. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească
Aici am cãutat destul de mult. Recunosc cã nu am reuşit sã citesc Amurg.
10. Trei dintre scriitorii mei preferați
I. L. Caragiale, Jules Verne, Isaac Asimov
Și acum, nu știu dacă ați mai primit leapșa și din altă parte, dar ce ziceți de acest joc, Iustina D Irina şi File din poveste
 
10 comentarii (+add yours?)

  1. Sonia
    Noi 27, 2013 @ 18:41:04

    Mi-ai reamintit ca am primit si eu leapsa asta. Multumesc! Mi-au placut mult raspunsurile tale. 🙂

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Noi 28, 2013 @ 05:18:16

    Sonia draga, ramai mereu aproape de inima mea. Eu iti multumesc!

    Răspunde

  3. filedinpoveste
    Noi 28, 2013 @ 07:42:23

    Acuşi m-apuc de scris, super blogul îl las pentru mai târziu…sau pentru mâine.

    Răspunde

  4. Trackback: Cu şi despre cărţi | file din poveste
  5. roxdumitrache
    Noi 28, 2013 @ 11:17:44

    Spor la scris ! Aştept să aflu câte ceva din secretele tale bine păstrate de cititor „înrăit”!

    Răspunde

  6. Trackback: Joaca de-a cititul | De-ale Irinei
  7. Irina
    Noi 28, 2013 @ 16:59:42

    Răspunde

  8. Trackback: Recomandarea de vineri – propunerile voastre si nu numai | Pitici, dar Voinici
  9. Iustina D
    Dec 06, 2013 @ 11:03:17

    Abia acum am primit leapșa, noroc cu zelist 🙂
    Mulțumesc frumos pentru includere și promit să revin în weekend cu lecturile mele.

    Răspunde

  10. Trackback: decembrie pe fugă : : Paşi prin viaţă

Lasă un răspuns

