Gogu cel cu vino-ncoa’

100_1588Toamna a venit in gradina mea si Gogu cel cu vino-ncoa’ o pazeste.

Recolta este din acest an si sunt foarte mandra de ea,

2 comentarii (+add yours?)

  1. Mugur
    Oct 20, 2013 @ 20:09:24

    Frumoase tărtăcuțele lui Gogu! Chiar ai cu ce te mândri!

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Oct 20, 2013 @ 20:39:41

    Multumesc! Chiar sunt mandra de ele. Mi-am dorit de mult sa am si eu in gradina mea asemenea „dragalasenii”. Acum exact 10 ani le vedeam pentru prima data in Austria intr-o diversitate ce m-a uimit si mai ales am admirat aranjamentele lor de toamna din gradini.Toti se straduiau sa dea un aspect placut curtilor lor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

