Psi-luneli – pata de culoare.

M-am gândit mult şi m-am întrebat care sã fie pata de culoare care a lãsat o urmã de neşters în viaţa mea? Şi m-am dus cu gândul la o pozã din care zâmbea un cãpşor roz. La rãscruce de drumuri, încrezãtoare în viitor mica patã de culoare zâmbea vieţii.

254185_10150194082121749_7009704_n

6 comentarii (+add yours?)

  1. Adriana
    Sep 30, 2013 @ 21:32:06

    Cu aşa pată de culoare m-aş mândri şi eu!

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Sep 30, 2013 @ 22:32:07

      De ai stii ce emotii am avut pana a terminat liceul! Pana la urma a castigat batalia dar mi-a fost frica de reactia celor din jur. Oricat esti de bun cand esti „altfel” risti sa nu fii inteles corect. Dar recunosc ca am cu ce sa ma mandresc.

      Răspunde

  2. cita
    Sep 30, 2013 @ 22:16:51

    Foarte frumos! Ce mai pata de culoare!

    Răspunde

  3. SimonaR
    Oct 01, 2013 @ 23:44:51

    Asta da pata de culoare! m-ai facut sa zambesc… ai fost tare curajoasa zic eu.

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Oct 02, 2013 @ 12:19:32

      Meita sa ne vezi fetele cand am intrat in camera si am vazut ca fiica noastra era roz in cap si prietena ei era verde. Eu am amutit si atunci sotul meu a suspinat : bine ca a noastra nu este verde! Fiica mea nu a avut de suferit la scoala (era eleva de liceu). Banuiesc ca au contat foarte mult rezulatate si intreaga ei activitate dar prietena ei a stat acasa doua saptamani pana a avut din nou o culoare „normala” caci la liceul ei nu au fost atat de intelegatori. Curaj putin spus! Am spus ce aveam de spus si am …asteptat . Abia la faculatate inainte de prima sesiune am revazut-o cu culoarea ei naturala. Rabdare de ani! Dar sa stii ca era tare frumusica roz!

      Răspunde

Lasă un răspuns

