Flori de toamnã

Cã sunt flori de toamnã nu este nicio îndoialã: tocmai au înflorit. Aşa este rostul lor la sfârşitul lui septembrie şi curtea este dintr-o datã plinã de luminã. Pânã şi albinele sunt zãpãcite de atâta culoare. An de an aştept aceste zile când curtea mea este vedetã. Dar ştiţi ce plantã are asemenea “corolã de lumini”? În curtea mea din întâmplare au rãsãrit prima data, dar acum aştept sã mã bucur de frumuseţea florilor. Pe cât de frumoasã pe atât de beneficã.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Adriana
    Sep 26, 2013 @ 20:30:54

    …superbe. Vreau şi eu. Şi ….nu ne zici ce sunt?

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Sep 27, 2013 @ 07:42:12

    Sunt napi. Tuberculii se dezvolta in pamant din primavara pana in primavara urmatoare. Eu i-am scos din pamant in martie-aprilie cand am sapat gradina, am mai rarit cuiburile lasand doar cativa. Recunosc ca nu am incercat sa-i folosesc desi au multiple utilizari. Eu ma bucur acum toamna de frumusetea florior.

    Răspunde

Lasă un răspuns

