Grãdina cu pitici

Grãdina cu pitici este un loc de fermecat unde florile şoptesc cât este ziua de lungã poveştile pe care în scurtul lor popas, le spun albinele sau fluturii hoinari. Povesti despre zâne, despre stele cãzãtoare, cu furnici sau cu pisici curioase ce le dau mereu târcoale.

O grãdinã micã, micã cum stã bine în poveşti ca sã nu se rãtãceascã piticeii
Dar bogatã, sã nu-i vadã tigrul mare, fioros, ce pândeşte printre flori.
Cu ariciul şi broscuţa – în cãsuţa din pãdure precum cântecul o spune –
Stau prietenii cei mici şi în fiecare dimineaţã dau ocol grãdinii noastre
Cu lãmpaşul şi de sãnãtate-ntreabã florile ce-au înflorit.
Dacã apã au destulã, dacã vântul le mângâie, dacã fluturii trecut-au
Şi petalele gingaşe au primit în dar sãruturi sã le facã mai frumoase.
O grãdinã minunatã cum nu ştiu sã fie alta şi de-o fi lasã sã fie!
Florile sunt bucurie orişiunde-ar înflori!
Dragi Mãrii, vi le dau vouã, sãnãtoase sã vã ştiu, fericite toatã viaţa
Şi mereu înconjurate de poveşti pline de har!
 
 
6 comentarii (+add yours?)

  1. Adriana
    Aug 16, 2013 @ 23:24:41

    Când eram mică, mică…aşteptam autobuzul cu mama in aceeasi statie. Stăteam departe de centrul Braşovului. Maşinile veneau rar, iar singurul lucru care mă făcea să uit toate neajunsurile astea erau trei pitici dintr-o curte al cărui gard era fix in statie. Ce poveşti mi-am creat in minte, ar fi demne de povestit. Poate o voi face. Multumesc.

    Răspunde

  2. roxana
    Aug 17, 2013 @ 05:58:18

    Eu am descoperit târziu frumuseţea grãdinilor de “poveste” cãci, crescutã fiind la bloc, m-am bucurat doar de grãdinile bunicilor funcţionale ca toate grãdinile în care florile creşteau alãturi de straturile de pãtrunjel şi roşii.
    Abia în Franţa şi Elveţia am întâlnit aceste “poveşti” de grãdini şi am rãmas cu dorinţa de a creea şi eu în grãdina mea o lume de basm. In anii urmãtori poate voi scrie altã poveste. Ar fi frumos sã spui poveştile copilãriei tale. Copilul are o minte atat de creativã şi plinã de fantezie încât uneori cu greu la vârsta adultã poţi egala minunile acelor ani.

    Răspunde

  3. Adriana
    Aug 18, 2013 @ 06:58:23

    Când am inceput să scriu am avut DOAR poveşti din copilărie. Prea imi intoxicasem lumea cu ele. Am luat o pauză..de la ele, dar revin. Te pup. O zi bună!

    Răspunde

  4. roxana
    Aug 18, 2013 @ 08:34:53

    O zi buna si tie!

    Răspunde

  5. vienela
    Aug 19, 2013 @ 14:54:41

    Desi la prima vedere pare ca povestile din gradina copilariei sunt doar pentru Mariile ce iti trec pragul, sa stii ca eu m-am bucurat de ele ca si cum ar fi fost le mele. La bloc am crescut si eu, gradina nu am avut decat in spatele blocului, dar povesti mi-am tors pana cand s-a terminat firul copilariei.

    Răspunde

  6. roxana
    Aug 19, 2013 @ 16:08:58

    Da de unde! Povestile din gradina cu pitici sunt pentru toti cei care de sunt mari sau sunt mai mici, se mai bucura si astazi de frumos si gingasie si mai pot ca sa viseze! Pe Marii le-am invitat sa culegem impreuna, virtual s-a inteles, florile ce in gradina harnicute infloresc. Te mai astept prin gradina cu pitici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

