Cãlator printre cuvinte

Vã mai amintiţi de concursul “De ce citesc?” lansat de librãria online Libris.ro, la care am avut bucuria de câşiga locul I? Am rãmas datoare cu lista de cãrţi cu care biblioteca mea s-a îmbogãţit. Trebuie sã recunosc cã am fost precum un copil în magazinul cu dulciuri unde, îmbiat fiind sã aleagã, este copleşit şi nu ştie ce sã spunã cã de, pe toate şi le-ar dori dar trebuie sã se opreascã doar la acelea fãrã de care nu poate ieşi din magazin. Aşa am fãcut şi eu, m-au ajutat copii care aveau pregãtitã lista deja şi astfel iatã ce titluri îmi umplu astãzi rafturile bibliotecii:

– Amintiri din pribegie de Neagu Djuvara;
– Persuasiune de Jane Austen;
– Exerciţii de echilibru de Tudor Chirilã;
– Însemnãri zilnice, vol.9 Regina Maria a României;
– Dimineaţã pierdutã de Gabriela Adameşteanu , carte cu autograf;
– Marele Gatsby de F. Scott Fitzgerald;
– Bucãtãria lumii de Gordon Ramsay;
– Un veac de singurãtate de Gabriel Garcia Maquez;
– Jurnalul Annei Frank;
– Fructele Mâniei de John Steinbeck;
– Hoţul de cãrţi de Markus Zusak;
– Spaniola pentru începãtori de Camelia Rãdulescu;
– Limba spaniolã în 30 de ore de Jose Cosgaya;
– Dousprezece povestiri cãlãtoare de Gabrie Garcia Marquez;
– Dragostea în vremea holerei de Gabriel garcia Maequez;
– Calea spre credinţã – Regina Noor;
– Cea mai frumoasã carte din lume de Eric-Emmanuel Schimtt;
– De veghe în lanul de secarã de J.D. salinger;
– Cu Jamie în Italia de Jamie Oliver;
– Leacuri pentru sãnãtate. 7227 de reţete cu plante de Constantin Pârvu;
– Cinzeci de umbre ale lui Grey de E.L. James;
– Jurnalul fericirii de Nicolae Steinhardt;
– Coco Chanel de Edmonde Charles-Roux;
– Atlas rutier România.
Şi sã nu credeţi cã au rãmas nerãsfoite, nici vorbã. Imediat ce le-am primit fiecare şi-a ales din cutia cu minuni cãrţile dorite şi a început cãlãtoria printre cuvintele fermecate din care, atâţia oameni minunaţi au dat viaţã unei lumi nesfârşite, plinã de învãţãminte, iubire, durere, aventuri şi cunoaştere.
Şi nu întâmplãtor în fruntea listei se aflã cartea scrisã de Neagu Djuvara – Amintiri din pribegie. Cãlãtoria printre cuvinte trebuia sã înceapã cu o cãlãtorie de peste douãzeci de ani printre oameni şi prin fascinanta viaţã a continentului african. Dar despre aceastã carte voi vorbi mai pe larg altãdatã cãci, m-a cucerit stilul în care este scrisã, fineţea observaţiilor asupra oamenilor şi particularitãţilor locurilor prin care viaţa l-a purtat şi mai ales bogãţia informaţiilor legate de o perioadã de timp mult timp ascunsã în minciuni de tot felul, totul într-un formã literarã uşor de citit, extrem plãcutã.
Libris.ro_Şi pentru cã suntem cãlãtori toatã viaţa puteţi alege la librãria Libris.ro sã fiţi cãlãtori prin cunoaştere, cãlãtori prin timp, cãlãtori prin diplomaţie, cãlãtori printre idei, cãlãtori prin minte umanã sau cãlãtori prin înţelepciune.
 
4 comentarii (+add yours?)

  1. vivsbutterflies
    Aug 14, 2013 @ 10:15:17

    Felicitari din toata inima de la o mare iubitoare de carti adevarate si nu virtuale!:)
    P.S. Acum, sunt intr-o mare criza de timp, dar promit sa revin pe blogul tau imediat ce timpul imi va da ragazul sa savurez scrieri frumoase. 🙂
    Multumesc pentru vizite! 🙂

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Aug 14, 2013 @ 18:25:05

    Multumesc pentru urari, Viv! Multumesc ca te-ai oprit la mine printre randuri si cu siguranta vom mai sta de vorba.

    Răspunde

  3. Bia
    Aug 24, 2013 @ 09:08:58

    Felicitari încă o dată 🙂 Frumoasă listă, câteva le am, câteva deja le-am citit, câteva mi le doresc și eu ardoare! Lectură plăcută 😉

    Răspunde

  4. roxdumitrache
    Aug 24, 2013 @ 09:20:42

    Multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

