Cel mai şi cel mai……

Alege sa fii altfel!

Alege sa fii altfel!

La întrebarea Soniei “Dacă ar fi să recomandaţi cuiva un singur articol de pe blogul vostru, care ar fi acela? Şi de ce?” a fost mai greu de rãspuns decât am crezut. Nu cã am fost nevoitã sã aleg dintre sute de postãri, dar recitindu-le am realizat cã fiecare în parte, este o paginã din cartea în care se scrie povestea acestui blog, nãscut din dorinţa de a cunoaşte locuri şi oameni şi mai ales de a împãrtãşi acestã pasiune cu toţi cei care, la rândul lor, o poartã în suflet.

Le-am recitit şi aşa cum a spus şi Sonia pe rând, fiecare mi se pãrea a fi cel mai şi cel mai…, apoi dãdeam pagina (adicã click, cã de, aşa rãsfoim paginile virtuale) şi iar mã gândeam: stai parcã aici mã regãsesc şi mai bine! Şi iatã-mã pe mine recitind tot ce am scris, hotãrându-mã în sfârşit la postarea “Alege sã fi altfel!”

De ce ? Nu ştiu dacã este cel mai frumos scrisã sau cel mai sensibil sau cel mai interesant ca informaţie, trãiri sau vise, dar cu siguranţã, marcheazã un moment special pentru mine: pierzând bãtãlia roz, am înţeles cã nu este uşor pentru nimeni sã-şi afirme propria personalitate, sã nu se mai ascundã dupã convenienţe şi cu atât mai greu este pentru tine sã-i accepţi, sã nu-i judeci, sã-i înţelegi şi sã rãmâi alãturi de ei, încrezãtor în alegerea lor. Toleranţa se învaţã, încrederea se dãruieşte dar se şi primeşte, cãci uneori te simţi mai sigur când baţi drumuri ştiute şi cu greu te laşi convins sã-ţi întinzi aripile sã zbori spre zãri necunoscute. Uneori necunoscutul este mai aproape de noi decât credem şi fraze ca “ aşa ai vãzut tu la mine?” sau “ unde ai pomenit tu în familia noastra aşa ceva….”, ne vin mai repede pe buze decât ar trebui. Propriile spaime şi lipsa noastrã de experienţe non-conformiste ne fac reticenţi de prea multe ori la lumea în continuã schimbare, cãreia îi gãsim prea multe lipsuri şi la care uneori refuzãm categoric sã ne adaptãm. Deci cred cã am ales sã am încredere şi sã nu mã tem de alegerile celor care decid cã este în ordine sã fii alfel!

Lansez mai departe intrebarea Soniei: “Îndrăzniți și voi să aduceţi în prim plan, cel mai și cel mai, articol al vostru?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Sonia
    Iun 08, 2013 @ 07:32:42

    Mă bucur că ai preluat provocarea, dar mai ales că am descoperit „Alege să fi altfel”. Știu ce înseamnă revoluția despre care vorbești. Am trăit-o și eu. 🙂 Nu a fost una roz, dar tot revoluție s-a numit.
    Eu am ales ușor Mamă de blogheriță. Pentru că alegerea a venit din instinct și nu în urma vreunei analize cât de cât obiective. Și nu cred că am greșit. Mă definește ca mamă și (mai nou) ca „scriitoare” pe un blog. 🙂

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Iun 08, 2013 @ 07:52:07

      Mi-a placut ideea si postarea ta. M-am regasit perfect ca mama de blogherita in postarea ta, o mama care are inca multe intebari dar si ceva mai mult curaj astazi, decat la inceput.Fiica mea a ramas cel mai „temut” dar si cel mai iubit, critic al meu.

      Răspunde

Lasă un răspuns

