Nopţi cu stele

nopti-albastre_cf2ab340db7f5b
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Griji nu am, la porţi le-am pus să le strângă stele-n cer,
Prin înalt în nopţi târzii, să le prindă-n grinzi de nori
Şi apoi ca-n vis, alene, prin culoare de nuiele să le picure în ploaie
Printre case adormite, unde ochi prea visători
Se închid în pragul nopţii în bătăi de gene moi.
 
Griji nu am, la porţi le-am pus, printre nori le-am aruncat
Printre vise le-am purtat, prin culoarele de stele
Printre case risipite, din nuiele împletite şi la grinzi cu flori de tei.
Nopţi adânci, sub cer înalt plin de stele tremurânde
Mă privesc cu ochi senini şi-mi urează :Noapte bună!
 
Mai târziu, dar mă alătur şi eu la psi cu cele 12 cuvinte!
 
 sursa foto
 
1 comentariu (+add yours?)

  1. Diana şi Dan
    Mai 31, 2013 @ 11:44:40

    Răspunde

Lasă un răspuns

