Duzina de cuvinte – Dar

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Dar din dar se face Rai, spune o vorbã înţeleaptã
Bine-ar fi dacã pe toţi ea ne-ar face deodatã
Mult mai buni şi mai atenţi la poveştile de viaţã
Ce roiesc în jurul nostru, fluturi albi cu chip serafic
Lângã lãmpi fãrã luminã, prizonieri fãrã cuvinte
Ai grãdinilor albastre cu destine infinite.
 
Fãrã chip şi fãrã vorbe, se rotesc ameţitor
In hipnotica poveste a mãreţului amor
Ce involuntar cuprinde la un ceas târziu de searã
Toţi aleşii sorţii noastre, fãrã ca mãcar sã simtã
Cã rãmân fãrã suflare în genunchi, înlãnţuiţi.
Intr-o ultimã chemare spre iubire. Dar eu simt,
 
Cum un anotimp, soseşte, plin de seve şi de viaţã
Intr-o dulce dimineaţã când din vise m-am trezit
Şi privind în jur alene, dupã seri cu-albastre gânduri
Am simţit cum dintr-o datã, viaţa este mult mai bunã
Dacã soarele rãsare şi îmi lumineazã drumul
Dãruindu-mi iar speranţã şi cãldurã în priviri.
 
Deci cu multã-ngãduinţã eu vã rog sã lecturaţi
Şi cu vorbe nu prea aspre la sfârşit sã criticaţi,
Darul meu pentru cei care, scriu mereu tot alegând,
Din noianul de cuvinte numai douãsprezece, vrãjite
Şi cu ele croşeteazã versuri, fraze potrivite
In postãri cât mai frumoase, ce la psi le veţi gãsi!
 
 Scorpio, vavaly, alma nahe, La Fee, anacondele, tibi, dor, lili3d, abisuri, Dia na, DJ
28 comentarii (+add yours?)

  1. lafeeblanche
    Apr 06, 2013 @ 11:32:34

    Splendid!
    ❀¸¸¸.•*´¯`❀¸¸¸.•*´¯`❀♥♫♥♫
    ♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.¸¸.•*•♪ღ♪.•*¨¨*•.¸¸.•*¨¨*•

    Răspunde

  2. Trackback: Duzina de cuvinte – TU | Tiberiuorasanu's Blog
  3. Trackback: Şapte duzini şi un îndemn | Cioburi de chihlimbar
  4. Trackback: Întrebarea zilei « Dictatura justitiei
  5. dictaturajustitiei
    Apr 06, 2013 @ 13:49:38

    „Deci cu multã-ngãduinţã eu vã rog sã lecturaţi

    Şi cu vorbe nu prea aspre la sfârşit sã criticaţi,”!
    Cine a îndrăznit vreodată
    să te critice, măi fătă ?
    Spune-mi mie
    Și-o să vadă!

    Răspunde

  6. Lampa1948
    Apr 06, 2013 @ 15:59:38

    Poate n-ar fi fost rau daca nu utilizati „lecturati”. SA CITITI este gresit ?
    Cu stima(pentru tot ce scrieti),
    Dan

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Apr 06, 2013 @ 16:07:09

      Nu ar fi fost greşit dar, am preferat “sã lecturaţi” ca licenţã poeticã pentru reuşita rimei. Altfel , este de preferat desigur “sã citiţi “. Mulţumesc pentru cã “mã” citiţi!

      Răspunde

  7. Trackback: Înflorire (duzina de cuvinte) | innerspacejournal
  8. lili3d
    Apr 06, 2013 @ 17:44:16

    Dar din duzini se face raiul cuvintelor… 🙂

    Răspunde

  9. Trackback: Cu tine… | Cățărătorii
  10. anacondele
    Apr 06, 2013 @ 20:28:21

    Cum am putea să criticăm o poezie atât de frumoasă?! Nu putem decât să te felicităm! 🙂

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Apr 06, 2013 @ 21:52:41

      Mã alint şi eu un pic, de, aşa sunt debutanţii
      Nu ca voi cei consacraţi în aceste…combinaţii!
      O duzinã de cuvinte, se adunã şi se-nparte
      Câte douã strofe albe şi cu rime….alte şapte!
      Iute iese poezia şi chiar proza fãrã patã,
      Dar eu stau şi mã tot chinui pânã versurile scriu
      Deci am dreptul fãrã glumã, sa m-alint, cât de puţin!

      Răspunde

  11. Alexa
    Apr 06, 2013 @ 23:42:22

    In acest anotimp involuntar, la ceas târziu în noapte….
    că te alinţi – băgai de seamă…si cu o hipnotică părere,
    Iţi „lecturez” poemul oferit în dar!!!

    Si cum mai e un strop pân’ dimineaţă..
    Ciudat – vezi.. cum prizonieri rămânem iar,
    Pierduţi citez în „raiuri de cuvinte risipite”
    Ce ţie-ţi par ivite dintr-al „grădinilor albastre
    Cu destine infinite”… fără chip şi poate fără haz!

    Si atunci… Cu o doză de naivitate…
    plus o duzină de cuvinte…
    Impletite „câte două strofe…
    albe şi cu rime …alte şapte”

    Aş sta într-un genunchi…de-aş putea..
    Aş cere numai seri de libertate,
    Spre a cuvânta ca tine frate … clar!

    Răspunde

  12. SimonaR
    Apr 07, 2013 @ 00:53:42

    Dar din dar se face Rai, mulțumim de darul tău 😀

    Răspunde

  13. Trackback: Următorul pas | Alma Nahe
  14. dordefemeie
    Apr 07, 2013 @ 12:02:08

    Ce frumos ai scris… iar eu te-am lecturat cu mare placere 🙂

    Răspunde

  15. Trackback: Duzina de cuvinte: chip de înger | Dia na's blog
  16. Trackback: Duzina de cuvinte… Prizonier | Dor De Dragoste
  17. Scorpio
    Apr 08, 2013 @ 08:57:50

    Pai ce sa criticam? N-avem, ca e!

    Răspunde

Lasă un răspuns

