De vorbã cu Maya

 
Ca sã vezi ce întâmplare, azi cu mâţa m-am certat
Pe-o bucatã de cãrniţã ce în fiert tocmai a dat!
Miaunã cu disperare şi mã ceartã cã nu-i dau
O bucatã cât de mica din ciolanul afumat!
Eu îi spun sã stea cuminte, când e gata mâncãrica
O sã-i dau o bucãţicã cât o nucã, atâtica !
Dar, mâţuca supãratã, cu codiţa ridicatã
Mã priveşte lung, şãgalnic şi pãşind cu paşii moi
Dã ocol la crãticioarã şi-mi şopteşte mai apoi:
“Eu cãrniţa cu pricina, mã gândeam sã o mãnânc
Dupã ce se lasã seara, ca sã fie mai plãcut!
Dupã ce te-ai dus la nani şi-ai lãsat-o la rãcit
Cã sã nu mã doarã burta sau tu crezi cã m-am prostit?
Sã aştept sã-mi dai tu mie, ce visare te-a cuprins
Speri cã mâine crãticioara plinã tu ai sã gãseşti
Şi poftindu-mã la masã, bucãţica sã-mi serveşti?
Tu sã ştii cã-n seara asta, eu cãrniţa mi-o voi lua,
De îndatã ce stãpãnã, somnul geana ţi-a îngânat!”
 
Maya

Maya

9 comentarii (+add yours?)

  1. Alexa T
    Feb 23, 2013 @ 22:52:46

    Dedicaţie de Miţă T: un gând drăgăstos …

    Eu cu „nepoata” – fireşte Maya
    Nu m-aş pune, zău aşa…
    Vorba ei: „ce…m-am prostit?”
    I-aş da tot ce ar pofti…

    Că doar ştiu ce-i poate pielea!
    „Ca să vezi – ce întâmplare!!”
    Şi…n-am chef de un „halit”
    Dintr-un hop ş-un hap grăbit…

    Răspunde

  2. roxdumitrache
    Feb 24, 2013 @ 07:43:07

    Mita draga-ti multumesc pentru blanda-ncurajare!

    Răspunde

  3. dordefemeie
    Feb 25, 2013 @ 10:47:42

    Frumoasa foc Maya, se acorteaza cu Miu al meu (e negru ca smoala) 😆

    Răspunde

  4. Tiberiu Orasanu
    Feb 25, 2013 @ 10:59:53

    Am găsit pe FB o vorbă: a început internetul să semene cu Egiptul Antic: e plin de pisici şi de ziduri pictate 🙂

    Răspunde

  5. Mitzaa Biciclista
    Feb 28, 2013 @ 09:19:08

    Uau, ce mâță ahtiată după fitness. Cel puțin așa se vede în poză 🙂

    Răspunde

  6. roxdumitrache
    Feb 28, 2013 @ 18:05:08

    Tine draga de ea la siluetã, e cam greu sa nu te-ngraşi dacã nu ai şoareci de prins!

    Răspunde

  7. Trackback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

Lasă un răspuns

