Duzina de cuvinte – Inelul zânelor

 Zâneleinelul
                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mai ştiţi jocul copilãriei :Ineluş învârtecuş, pe-al cui deget încãpuşi?
 
L-aţi jucat, aţi câştigat sau inelul cãutat,
S-a ascuns de voi tiptil, pe alt deget delicat?
Cãci inelul jucãuş n-are stare nici un pic
Si pitindu-se mereu, tot fugind din mânã-n mânã
A ajuns la mine-acum ca sã-mi spunã: Noapte-Bunã!
Somn uşor, vise plãcute, fãrã teamã tu sã stai
Cãci la vremea potrivitã voi veni la tine iar,
Sã m-aşez pe al tãu deget fãrã nicio-mpotrivire
Nimeni alta nu-i ca tine, Zânã a noptilor cu har!
 
Si inele au mai adunat si: carmen pricop, psi, tibi, anacondele,
20 comentarii (+add yours?)

  1. Cita
    Feb 18, 2013 @ 00:00:33

    Jucaus inelul tau! Bravo!:)

    Răspunde

  2. dordefemeie
    Feb 18, 2013 @ 05:20:39

    ce dragut e inelul jucaus 🙂

    Răspunde

  3. Trackback: Inel « Idei Înghesuite
  4. Trackback: Inel | Cioburi de chihlimbar
  5. Tiberiu Orasanu
    Feb 18, 2013 @ 07:34:03

    Mai întîi, la asta mă gîndisem şi eu. 🙂 Apoi, nu ştiu de ce, am amintit de Siminică…

    Răspunde

  6. Trackback: Inel « Dor De Dragoste
  7. roxdumitrache
    Feb 18, 2013 @ 12:57:14

    Inelul amintirilor are multe pietre fermecate.

    Răspunde

  8. Alexa
    Feb 18, 2013 @ 14:28:32

    „- Te-am lăsat să vii tiptil…şi-ai fugit – când n-am gândit!”
    “- Somn uşor, vise plăcute”… haide spune – spune iute…
    E un joc?… habar, n-aveam! spune tu…mai delicat,
    Mai subtil ori îngănat, e vrăjit ori fermecat…ineluşul căutat?

    De e joc, tot joc rămâne. “Şi la vremea potrivită”,
    “Fără nici o-mpotrivire”, într-un mod deloc bizar,
    Tot “pitindu-se mereu”, va fugi din mână în mână,
    Intr-o noapte – nu…de-a bună, de-ţi vei zice îndoită:
    “Nimeni alta nu-i ca tine, Zână a nopţilor” cu care… har?!

    Răspunde

  9. La Fee
    Feb 18, 2013 @ 14:51:24

    Ooo, ce-mi plac poveștile cu zâne și cu ineleeeee!

    Răspunde

  10. Scorpio
    Feb 18, 2013 @ 16:08:19

    Pfff, eu nu stiam acest joc….

    Răspunde

    • roxdumitrache
      Feb 18, 2013 @ 19:26:45

      Draga Scorpio, este un joc al copilariei mele, in care un inel era dat din mana-n mana pana cand cel care trebuia sa ghiceasca spunea: „Ineluş învârtecuş, pe-al cui deget încãpuşi? ” si trebuia sa indice pe cel care avea inelul.
      Asemanator cu jocul batistutei:
      „Am pierdut o batistuta, ma bate mamica,
      Cine-o are sa mi-o deie ca-i sarut gurita!
      Batista fermecata se afla la o fata,
      La o fata frumoasa, care esti chiar tu!”
      Si aratai spre cineva sperand ca are batista. Frumos nu?
      Draga Psi, Iorga spunea ca ” vei fi cu atat mai fericit cu cat va trai mai mult in tine, in tine copilul ce-ai fost!” Eu nu las niciodata sa imbatraneasca copilul din mine.Ma bucur daca astazi ai zambit!

      Răspunde

  11. psi
    Feb 18, 2013 @ 17:09:03

    să ştii că eu nu îmi mai amintesc acest joc. doar de inelul lui arrabella mi-amintesc, cât de drag îmi era, Doamne! mi-aş fi dorit şi eu unul!
    mi-ai adus un zâmbet, într-o zi de luni aglomerată, aşa că mulţumesc mult.

    Răspunde

  12. lili3d
    Feb 18, 2013 @ 20:14:47

    Frumoasă rotire în… inel.

    Răspunde

  13. dictaturajustitiei
    Feb 18, 2013 @ 20:50:59

    Ei, bine, acest joc nu l-am jucat niciodată. Poate pentru că stăteam mai mult cu băieții.

    Răspunde

  14. Trackback: Inelul – duzină de cuvinte/psi-luneală + plagiere | Cioburi de chihlimbar
  15. Carmen Pricop
    Feb 20, 2013 @ 20:31:03

    N-am jucat, dar m-ar tenta, acum, după ce frumoasă prezentare i-ai făcut! 🙂

    Răspunde

  16. roxdumitrache
    Feb 20, 2013 @ 21:24:45

    Poate ne strângem odatã şi ne punem pe joc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

