Pato vreau tricoul!

Dragã Pato,

Trebuie sã recunosc cã mi-am bãtut ceva capul în cãutarea cuvintelor cu care sã-mi câştig tricoul. Sigur o idee a fost sã-mi prind pe umeri o pancartã pe care sã scriu cu litere cu litere de-o şchioapã “ PATO VREAU TRICOUL!” şi pânã la ora închiderii concursului sã bat pas de defilare pe sub ferestrele tale. Asta dacã aş ştii unde! Recunosc cã este cam frig pentru astfel de acţiuni revendicative, aşa încât a trebuit sã mã reorientez. Repede! Partea asta cu reorientarea mi-a plãcut întotdeauna: cum simţim cã nu putem face o activitate, nu-i nimic, ne reorientãm spre alta şi mergem mai departe! Iar eu am mers pânã la Craiova, cãci de acolo mi-am cumpãrat acum …ceva timp, o frumuseţe de pantofi sport albi, cu dungã roz care parcã spuneau din raft: du-ne la Bucureşti! Şi duşi au fost!

De atunci au vãzut ei multe meleaguri cã doar de aceea i-am cumpãrat, sã-mi facã drumurile prin ţarã mai plãcute. Apropo: ţara noastrã meritã cutreieratã la pas, este atât de frumoasã şi de aceea a apãrut blogul meu ca o chemare la drumeţii care sã deschidã ochii lumii întregi cã aici sunt locuri în care nu timpul a stat pe loc, ci oamenii au pãstrat locurile ca în timpurile de altãdatã. Şi nu este puţin lucru. Cãci, deşi nu timpurile sunt sub om, ci omul este sub timpuri (gândirea sta profundã nu-mi aparţine dar tare îmi place), pentru noi oamenii acestor meleaguri a fost mereu o datorie sã pãstrezi ceea ce ai, sã împarţi cu cei dragi şi sã laşi celor ce vin dupã tine. Iar eu cred cã se poate dacã anul acesta şi în anii urmãtori, vom rãspunde din ce în ce mai mulţi la chemarea de a face curat într-o zi sau poate de a planta un pom sau poate la a marca nişte poteci. Şi pentru cã în anii trecuţi am purtat acest tricou,

Eu si vechiul tricou

Eu si vechiul tricou

m-am gândit cã poate dupã ce-mi vei admira frumuseţea de pantofi sport,

Albi, cu dunga roz

Albi, cu dunga roz

sigur vei avea inspiraţia de a gãsi imprimeul care sã se asorteze perfect cu ei. Nu de alta, dar anul acesta, trebuie sã mã prezint la acţiune cu un tricou nou. Original, cum nimeni nu mai are!

PATO VREAU TRICOUL!! Ai inimã sã nu-mi împlineşti dorinţa? Uite ce inimã frumoasã are pânã şi cutia de pantofi!

Postarea participa la concursul „Be creative!”

4 comentarii (+add yours?)

  1. Pato Basil
    Feb 06, 2013 @ 21:02:38

    Astept comentariul de inscriere pe blog, iti urez noroc si daca o sa castigi o sa aleg ceva dupa simtul meu fashion… Sper ca am unul, tu ce zici, din fotografiile care le-ai putut vedea la mine pe blog :-p

    O singura obiectie as avea, la final de tot… „Pato”… nu Paco

    Răspunde

Lasă un răspuns

