Shoe box – daruieste si vei primi bucurie

Decembrie, mult aşteptata „Luna cadourilor” se apropie cu paşi repezi aducând mai aproape momentul în care vrem sau nu, mintea noastrã dã semnalul începerii cursei unei înarmãri blânde şi aducãtoare de bucurie: cãutarea acelor obiecte care o datã dãruite vor vorbi celor dragi în locul nostru. Pe cât pare de simplu pe atât de dificil se dovedeşte a fi în momentul în care trebuie sã te decizi. Faci liste, baţi zeci de magazine, pui întrebãri „discrete” şi sfârşeşti prin a spera cã, prin alegerea ta ai reuşit sã-i faci fericiţi pe cei dragi.

Dar, cu tot chinul cãutãrilor v-aţi gândit ce fericiţi sunteţi cã puteţi sã vã înscrieţi în acestã alergare de Crãciun? Ce fericiţi sunt toţi cei ce ştiu cã nu aşteaptã în zadar venirea sãrbãtorilor? Cã sub brad vor gãsi un cadou cât de mic?

Am scris într-o postare cã îmi plac oamenii şi de aceea sunt atentã la ceea ce se petrece în jurul meu zi de zi, încercând sã-i înţeleg, întrebându-mã mereu :de ce ? Anul trecut, în preajma Crãciunului am observat mai mulţi tineri având în mâini cutii de pantofi frumos decorate şi fãrã sã vreau am început sã mã întreb : oare ce ascund? Sã fie tinere învãţãtoare care vin cu materialul didactic de la serbarea de Crãciun? Sã fie cadoul primit, dar toţi s-au vorbit parcã sã împacheteze cadourile la fel? Recunosc cã mi-a fost ruşine sã întreb dar, ajunsã acasã i-am spus fiicei mele despre observaţia mea. Aşa am aflat despre acţiunea „Shoe Box – cadoul din cutia de pantofi” şi imediat am decis cã va fi parte din bucuria mea de Crãciun.

Anul acesta am aşteptat cu nerãbdare debutul acţiunii, hotãrâtã sã fac pe îndelete pregãtirile pentru ziua în care voi aranja cutiile cu cadouri, cãci fiecare cutie trebuie sã poatã ”vorbi” în locul meu, aducând bucurie şi speranţã unui copil.

Vã aduceţi aminte de copilãrie când în aşteparea momentului în care se împodobea bradul, pregãteaţi cu mâna voastrã ghirlande din hârtie glasatã sau steluţe din capacele de la sticlele de lapte? Erau frumoase cele cumpãrate dar, parcã cele fãcute de voi erau mai strãlucitoare şi vã plãceau mai mult! Astfel şi cadourile primite ne bucurã sufletul dar, când dãruieşti primeşti de douã ori bucurie: atunci când alegi te bucurã cãutarea a ceea ce ştii ce-l face fericit pe cel de lângã tine şi mai apoi, când vezi lumina de pe chipul sãu când îl deschide, eşti din nou fericit cãci ştii cã ţi-ai pus tot sufletul sã-l gãseşti.

Cadoul din cutia de pantofi – Shoe Box, este o acţiune care de ani de zile face fericiţi copii din lumea întreagã şi care de câţiva ani bucurã şi copiii fãrã posibilitãţi din România. Puteţi afla mai multe despre felul cum puteţi participa şi voi aici si aici. Veţi descoperi cã nu sunteţi singuri şi cã an de an tot mai mulţi sunt cei care vor sã dãruiascã bucurie. Fiţi printre ei, cãci aşã cum spunea un mare om „veţi cu atât mai fericiţi cu cât va trãi mai mult în voi copilul ce aţi fost.” Amintiţi-vã cum copil fiind, îl aşteptaţi pe Moş Crãciun şi dãruiţi fericire copilului din voi fãcând fericiţi alţi copii şi nu veţi regreta! Ajutaţii sã creadã cã existã şi pentru ei Moş Crãciun!

Iatã mai jos câteva din instantaneele de anul trecut de la sediul I Quest unde s-au colectat cutiile cu cadouri ce au fost împãrţite copiilor din Bucureşti.

Shoe Box 2011 1 Shoe Box 2011

Anul acesta noua locatie anuntata este: Bucuresti: Blogal Initiative, Calea Grivitei 33, et. 1, ap.4, interfon 004C, sector 1, Bucuresti. Persoana de contact: Loredana Pricopie, tel. 0731.336.829, Luni – vineri 9.00 – 17.00.

Lasă un răspuns

