Primavara, la pas prin Bucuresti

Când m-am hotãrât sã scriu pe acest blog am spus cã, sunt conştientã cã pretutindeni trãiesc oameni şi cã îmi place sã cãlãtoresc şi sã povestesc despre locurile vizitate care m-au impresionat. Dar eu sunt trãitoare pe meleaguri bucureştene astfel încât, mai presus de orice loc din acestã ţãrã, îmi iubesc oraşul şi mã voi strãdui şi eu, aşa cum o fac şi alţi concetãţeni ai mei, sã pun în cuvinte şi imagini, dragostea mea pentru Bucureşti şi poate, voi cei din restul ţãrii veţi înţelege mai bine acest oraş şi poate cu timpul îl veţi îndrãgi.

Zilele acestea strãbat strãzile din cartierul meu şi mã bucur sã vãd prin obiectivul aparatului cum venirea primãverii atât de aşteptatã, a împodobit pomii cu haine de sãrbãtoare. Dar cel mai mult îmi place sã vãd cum prin spaţiile verzi din jurul blocurilor, oamenii s-au luat la întrecere parcã, sãpând, vãruind pomii şi plantând flori, care de care mai frumoase. Dimineţile sunt astfel mai frumoase când drumul te poartã printre straturile de flori multicolore şi ordinea de primãvarã te îndeamnã parcã sã-ţi faci, la rândul tãu ordine în gânduri şi în viaţã, ca o promisiune a unor noi începuturi.

Astãzi vã arãt câteva instantanee surprinse în drumul meu cãtre muncã, pe strada Sibiu, din sectorul 6 al Bucureştiului.

Lasă un răspuns

