Bun venit Primavarã!

Zilele trecute am vãzut la mine în cartier primii pomi înfloriţi şi am fost foarte fericitã, privind coroana de flori roz ce-mi inveselea dimineaţa. Din acel moment, am cãutat cu privirea, alte şi alte coroane înflorite, ca o împlinire a promisiunii pe care natura mi-o fãcuse la început de martie, cã în sfârşit, iarna va pleca.

Dar astã searã, am avut parte de o mare surprizã : dupã o zi mohorâtã cu vânt destul de puternic, din norii groşi ce acopereau cerul, a început sã cadã ploaia şi, greu de crezut, a a început sã ningã! M-a cuprins o jale nespusã, la gândul cã frumoşii pomi înfloriţi pe care îi admirasem, vor fi atinşi de zãpada aceasta târzie şi vor plãti scump curajul lor de-a fi înflorit.

Dar ca totul sã fie cât mai spectaculos, scurta ninsoare a încetat şi soarele a luminat din nou cerul, brãzdat dintr-o data de un frumos curcubeu. Nu este pentru prima data când pot vedea pe cerul Capitalei strãlucind dupã ploaie, curcubeul, dar acum este martie, a plouat, a nins şi apoi soarele, cu ultimele raze, s-a mai uitat odatã înapoi, aprinzând dintr-o data cerul. Priveam pe fereastrã spectacolul naturii şi pentru încã o data, dacã mai era nevoie, am meditat la forţa şi imprevizibilitatea naturii.

Va las încontinuare, sã admiraţi aceste clipe incredibile pe care le-am surprins în acestã searã.

Lasă un răspuns

